Skip navigation

Blogspot thumbnailJournaliste Charlotte van den Berg stuurde mij woensdag via een @reply op Twitter de mededeling: ‘Heb je de pers gezien vandaag? Check column Wiegel op blz 5’. Ik ben meteen gaan speuren naar de online versie, want De Pers wordt tegenwoordig alleen nog maar in de Randstad uitgegeven, en niet meer in Noord-Brabant. Tot mijn verbazing zie ik dat Hans Wiegel mij noemt in zijn column over vrienden.

Hans Wiegel over 'Vrienden' in De Pers

Klik op de foto om de column te lezen

 

Ontvrienden
Maar dan, Ik heb zijn column gelezen en vraag mezelf af: ‘Hoe weet hij van mijn bestaan en mijn online leven?’ Toen viel het kwartje. Een tijd geleden ben ik geïnterviewd door Laurens Lammers voor een artikel over sociale netwerken en het ‘ontvrienden’ op deze netwerken’. Het verhaal is geschreven voor de GPD. Het is logisch dat het artikel in landelijke dagbladen terecht is gekomen. Ik verwacht dat Hans Wiegel op die manier ook aan mijn naam is gekomen. Maar een journaliste zou een journaliste niet zijn om de onderste steen boven te krijgen. Ik trek de stoute schoenen aan en ga meneer Wiegel een uitnodiging sturen om te praten over zijn ‘online’ leven.

4 Comments

  1. Kleine meisjes worden beroemd! :-)
    Ben benieuwd naar het vervolg

  2. San! Ben trots op je! Kus!

  3. Hallo Sanne.

    Ik ben trots op je.Je bent n kanjer. Dikke kus mam.

  4. Whaha fantastisch!


Leave a Reply

