Skip navigation

I did it! De webspecial voor Netwerk is vandaag gelanceerd. Drie weken lang heb ik me verdiept in het kabinet Balkenende IV. Politiek Den Haag is geen geheim meer voor mij. Namen, functies en daden van ministers en staatssecretarissen kan ik ondertussen dromen. Het was een mooi leerproces waar ik ontzettend veel in heb geleerd.

tijdslijn-netwerk

Webspecial
Omdat het kabinet Balkenende IV op 22 februari een periode van twee jaar regeren er op heeft zitten, maakt Netwerk de balans op. Voor deze happening werd gevraagd of ik na wilde denken over een webspecial gerelateerd aan dit onderwerp. De afgelopen drie weken hebben we veel gebrainstormd. Ideeën werden bedacht en weer geschrapt. Maar dat hoort er allemaal bij. Journalisten blijven nu eenmaal ook creatievelingen met eindeloze en prachtige ideeën. De webspecial bestaat uit twee onderdelen, namelijk een tijdslijn waarin alle kabinetsbesluiten van de afgelopen twee jaar verzameld zijn en een mashup van de 100 dagen tour die het kabinet in 2007 heeft afgelegd.

mashup-netwerk

Leave a Reply

