Skip navigation

Waar Twitter al niet goed voor is. Zo kwam ik vandaag thuis van het live-bloggen voor de School voor Journalistiek in Utrecht – dat overigens weer een succes was, maar daar later meer over – en daar bleek dat mensen mij gespot hadden in de uitzending van EénVandaag. Ik zou namelijk met mijn Twitter-avatar boem pats in de uitzending zijn geweest. Dit wilde ik uiteraard ook even zelf checken. En zie hier het resultaat, weliswaar met een klein tikfoutje.

Fragment uit de uitzending van EénVandaag 14 januari 2009

Fragment uit de uitzending van EénVandaag 14 januari 2009

4 Comments

  1. Van harte met je 5 seconds of fame! Veel nieuwe followers erbij?

    • Stefan ten Teije
    • Posted 14 January, 2009 at 10:06 pm
    • Permalink
    • Reply

    Je bent beroemd!

  2. Hé meissie,
    Tis het begin van …..

  3. Hey nerdette, dat is bijzonder! Gefeliciteerd met je fame. :-)


Leave a Reply

