Skip navigation

Vandaag ben ik ‘officieel’ begonnen met het volgen van de lessen die horen bij mijn mediumkeuze nieuwe media. Twaalf weken lang zal ik me gaan verdiepen in nieuwe media en in alles wat – volgens Fontys Hogeschool Journalistiek Tilburg – daarbij hoort. In de eerste zes weken van het project ga ik mezelf bezighouden met het maken van een website rondom een onderwerp gerelateerd uiteraard aan…tadaa…nieuwe media. Daarnaast gaan we in de eerste weken ook de website van ons eigen nieuwsbedrijf GeR.nl én de website van stand.nl modereren. In de laatste zes weken van het mediumblok ga ik fulltime stage lopen bij de internetredactie van www.netwerk.tv in Hilversum. Nu wil ik op zich best braaf alleen de lessen via school volgen, maar uiteindelijk vind ik het toch veel leuker, uitdagender en spannender om zelf op ontdekkingstocht te gaan en uit te vogelen hoe het is om een ‘webbie’ te worden. Aan de hand van dit weblog wil ik laten zien wat ik ontdek en waar ik allemaal tegenaan loop.

Leave a Reply

